Рівні навчальних досягнень учнів
|
Бали
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень розпізнає окремі об'єкти, факти предметної галузі; знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп'ютерною технікою
|
2
|
Учень розпізнає окремі складові архітектури ПК та може фрагментарно відтворити знання про них
|
3
|
Учень має фрагментарні знання про будову персонального комп’ютера при відсутності сформованих умінь та навичок
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити репродуктивно; може з допомогою викладача виконати просте навчальне завдання; має елементарні, нестійкі навички роботи з комплектування персонального комп’ютера
|
5
|
Учень може з допомогою викладача відтворити значну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв'язків; має стійкі навички виконання елементарних дій з комплектації системного блоку та підключення пристроїв до ПК
|
6
|
Учень знайомий з основними поняттями навчального матеріалу; може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення; вміє за зразком виконати просте практичне завдання; має стійкі навички виконання основних дій з комплектації комп’ютера та заміни складових системного блоку
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; може пояснити призначення основних складових ПК; вміє виконувати практичні завдання, передбачені програмою
|
8
|
Учень вміє аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці; контролювати власну діяльність; самостійно виправити вказані викладачем помилки; самостійно визначити спосіб вирішення нестандартної ситуації; вміє самостійно знаходити довідкову інформацію
|
9
|
Учень вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості; самостійно виконує передбачені програмою навчальні завдання; самостійно знаходить і виправляє допущені помилки; може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання
|
IV. Високий
|
10
|
Учень володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні цілі власної навчальної діяльності, оцінює нові факти; вміє самостійно знаходити додаткові відомості та використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних цілей; судження його логічні і достатньо обґрунтовані
|
11
|
Учень володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою
|
12
|
Учень має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач; має стійкі навички роботи з комплектуючими персонального комп’ютера та їх заміною
|