Субота, 04.05.2024, 01:33
Вітаю Вас Гість

Оператор з обробки інформації

та програмного забезпечення

                ДНЗ "Шосткинський центр професійно-технічної освіти"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРЕДМЕТА

«ЗАСОБИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ»

Рівні навчальних досягнень учнів

Бали

Критерії оцінювання

навчальних досягнень учнів

І. Початковий

1

Учень розпізнає окремі об'єкти, факти предметної галузі; знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з комп'ютерною технікою

2

Учень розпізнає окремі складові архітектури ПК  та може фрагментарно відтворити знання про них

3

Учень має фрагментарні знання про будову персонального комп’ютера  при відсутності сформованих умінь та навичок

ІІ. Середній

4

Учень має початковий рівень знань, значну (більше половини) частину навчального матеріалу може відтворити репродуктивно; може з допомогою викладача виконати просте навчальне завдання; має елементарні, нестійкі навички роботи з комплектування персонального комп’ютера

5

Учень може з допомогою викладача відтворити значну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв'язків; має стійкі навички виконання елементарних дій з комплектації системного блоку та підключення пристроїв до ПК

6

Учень знайомий з основними поняттями навчального матеріалу; може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення; вміє за зразком виконати просте практичне завдання; має стійкі навички виконання основних дій з комплектації комп’ютера та заміни складових системного блоку

ІІІ. Достатній

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Учень вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях; може пояснити призначення основних складових ПК; вміє виконувати практичні завдання, передбачені програмою

8

Учень вміє  аналізувати навчальний матеріал, в цілому самостійно застосовувати його на практиці; контролювати власну діяльність; самостійно виправити вказані викладачем помилки; самостійно визначити спосіб вирішення нестандартної ситуації; вміє самостійно знаходити довідкову інформацію

9

Учень вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці; вміє систематизувати і узагальнювати отримані відомості; самостійно виконує передбачені програмою навчальні завдання; самостійно знаходить і виправляє допущені помилки; може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчального завдання

IV. Високий

 

 

 

 

 

10

Учень володіє міцними знаннями, самостійно визначає проміжні цілі власної навчальної діяльності, оцінює нові факти; вміє самостійно знаходити додаткові відомості та  використовує їх для реалізації поставлених перед ним навчальних цілей; судження його логічні і достатньо обґрунтовані

11

Учень володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою

12

Учень має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач; має стійкі навички роботи з комплектуючими персонального комп’ютера та їх заміною

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання