Субота, 04.05.2024, 02:56
Вітаю Вас Гість

Оператор з обробки інформації

та програмного забезпечення

                ДНЗ "Шосткинський центр професійно-технічної освіти"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРЕДМЕТА

«КОМП'ЮТЕРНІ МЕРЕЖІ»

Рівень навчальних досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

І. Початковий

1

Учень має уявлення про комп'ютерну мережу, глобальну комп'ютерну мережу Інтернет

2

Учень розпізнає деякі характерні послуги глобальної мережі; пошук потрібної інформації та ознайомлення з нею; електронне листування; інтерактивне спілкування

3

Учень має уявлення про організацію зв'язку між комп'ютерами в мережі; наявність каналів зв'язку між комп'ютерами для під'єднання до мережі;  поняття про гіпертекст та правила роботи з ним

Учень має уявлення про у програму-броузер; програму для роботи з електронною поштою

ІІ. Середній

4

Учень має початкові знання про сервер та робочу станцію, принципи функціонування локальної та глобальної мережі; уявлення про апаратні, програмні та інформаційні ресурси Інтернет; знає можливості програм для підтримки роботи електронної пошти; особливості роботи користувача з телеконференціями; принципи адресації в Веб-просторі

5

Учень має уявлення про способи під'єднання комп'ютерів до локальної та глобальної мережі

Учень може запустити на виконання програму-броузер, ввести адресу веб-сторінки та переміщуватися за гіперпосиланнями; створити електронний лист та відправити його; підключитися до електронної конференції

6

Учень володіє основними навичками роботи в програмі-броузері, програмі для роботи з електронною поштою та телеконференціями; вміє переглядати гіпертекстові сторінки, працювати з тематичними пошуковими серверами та здійснювати простий запит за ключовим словом; вміє самостійно відправити електронного листа, одержати пошту та ознайомитись з одержаною електронною поштою

ІІІ. Достатній

7

Учень вміє переміщуватися по веб-сторінках; змінювати вид кодування веб-сторінки під час роботи з броузером; розмішувати власну інформацію в форумах та телеконференціях; перепи­сувати інформацію, що є в різних телеконференціях; використовувати індекси пошукові системи для знаходження потрібної інформації в Інтернет

Учень знає топології локальної мережі, призначення та принципи роботи протоколів ТСР/ІР

8

Учень  має уявлення про правила використання різноманітних сторінок кодування; вміє під'єднувати комп'ютери до локальної та глобальної мережі та за допомогою викладача налагоджувати їх роботу

9

Учень знає правила електронного листування, можливості та правила інтерактивного спілкування в Інтернет

Має уявлення про мову розмітки гіпертексту та засоби створення веб-сторінок; уявлення про доменну. ІР- та URL.-адреси в Інтернет має уявленні про правила використання файлових ресурсів в Інтернет

ІV. Високий

10

Учень вміє приєднувати до електронних повідомлень файли різних типів; перекодовувати повідомлення, одержані електронною поштою; виконувати переадресацію поштових повідомлень; створювати закладки на потрібних веб-сторінках; здійснювати пошук потрібних файлових архівів, здійснювати інтерактивне спілкування в глобальній мережі Інтернет

11

Учень володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою

12

Учень має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач; має стійкі навички роботи з комп'ютерними мережами

Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання