Рівень навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень має уявлення про комп'ютерну мережу, глобальну комп'ютерну мережу Інтернет
|
2
|
Учень розпізнає деякі характерні послуги глобальної мережі; пошук потрібної інформації та ознайомлення з нею; електронне листування; інтерактивне спілкування
|
3
|
Учень має уявлення про організацію зв'язку між комп'ютерами в мережі; наявність каналів зв'язку між комп'ютерами для під'єднання до мережі; поняття про гіпертекст та правила роботи з ним
Учень має уявлення про у програму-броузер; програму для роботи з електронною поштою
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень має початкові знання про сервер та робочу станцію, принципи функціонування локальної та глобальної мережі; уявлення про апаратні, програмні та інформаційні ресурси Інтернет; знає можливості програм для підтримки роботи електронної пошти; особливості роботи користувача з телеконференціями; принципи адресації в Веб-просторі
|
5
|
Учень має уявлення про способи під'єднання комп'ютерів до локальної та глобальної мережі
Учень може запустити на виконання програму-броузер, ввести адресу веб-сторінки та переміщуватися за гіперпосиланнями; створити електронний лист та відправити його; підключитися до електронної конференції
|
6
|
Учень володіє основними навичками роботи в програмі-броузері, програмі для роботи з електронною поштою та телеконференціями; вміє переглядати гіпертекстові сторінки, працювати з тематичними пошуковими серверами та здійснювати простий запит за ключовим словом; вміє самостійно відправити електронного листа, одержати пошту та ознайомитись з одержаною електронною поштою
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень вміє переміщуватися по веб-сторінках; змінювати вид кодування веб-сторінки під час роботи з броузером; розмішувати власну інформацію в форумах та телеконференціях; переписувати інформацію, що є в різних телеконференціях; використовувати індекси пошукові системи для знаходження потрібної інформації в Інтернет
Учень знає топології локальної мережі, призначення та принципи роботи протоколів ТСР/ІР
|
8
|
Учень має уявлення про правила використання різноманітних сторінок кодування; вміє під'єднувати комп'ютери до локальної та глобальної мережі та за допомогою викладача налагоджувати їх роботу
|
9
|
Учень знає правила електронного листування, можливості та правила інтерактивного спілкування в Інтернет
Має уявлення про мову розмітки гіпертексту та засоби створення веб-сторінок; уявлення про доменну. ІР- та URL.-адреси в Інтернет має уявленні про правила використання файлових ресурсів в Інтернет
|
ІV. Високий
|
10
|
Учень вміє приєднувати до електронних повідомлень файли різних типів; перекодовувати повідомлення, одержані електронною поштою; виконувати переадресацію поштових повідомлень; створювати закладки на потрібних веб-сторінках; здійснювати пошук потрібних файлових архівів, здійснювати інтерактивне спілкування в глобальній мережі Інтернет
|
11
|
Учень володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою
|
12
|
Учень має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач; має стійкі навички роботи з комп'ютерними мережами
|