КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРЕДМЕТА
«ОСНОВИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ТА WEB-ДИЗАЙНУ»
Рівень навчальних досягнень |
Бали |
Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень |
І. Початковий |
1 |
Учень має уявлення про графічні редактори, розпізнає задачі, для вирішення яких можуть застосовуватися графічні редактори; має уявлення про web-дизайн |
2 |
Учень має уявлення про конкретні програми опрацювання графічної інформації та їх призначення. Відрізняє вікно графічного редактора від інших програмних засобів |
|
3 |
Учень має уявлення про технології малювання в середовищі графічного редактора; технології створення web-сайтів. Учень має уявлення про об'єкти, з якими працює графічний редактор. |
|
ІІ. Середній |
4 |
Учень має початкові знання про обробку графічної інформації. Учень вміє завантажувати графічний редактор, створювати прості графічні об’єкти та зберігати їх. Учень вміє вибирати колір, інструменти для малювання; зафарбовувати геометричні фігури; вміє зберігати графічні файли Учень вміє виділяти графічні об'єкти та викликати контекстне меню для них. Учень має початкові знання з мови НТМL та вміє використовувати основні теги для створення web-сторінок. |
5 |
Учень за допомогою викладача орієнтується в роботі, вміє самостійно обробляти графічну інформацію; редагує графічні файли, використовує масштабування. Учень за допомогою викладача створює web-сторінки та web-сайти у програмних середовищах |
|
6 |
Учень володіє основними правилами роботи з ГР, вміє самостійно створювати та редагувати прості графічні образи Учень вміє самостійно створювати прості web-сторінки мовою НТМL та у програмі Front Page |
|
ІІІ. Достатній |
7 |
Має уявлення про типи графічних файлів, вміє виділяти графічні об'єкти в середовищі ГР, використовувати буфер обміну в середовищі ГР За допомогою викладача може здійснювати компоновку складеного зображення з набору графічних примітивів Вміє конвертувати файли з одних форматів у файли інших форматів Учень знає основні теги мови НТМL. За допомогю викладача вміє на web-сторінках розміщати таблиці гіперпосилання, зображення та фрейми |
|
8 |
Учень має сталі навички роботи з об'єктами-малюнками та програмами створення web-сайтів |
9 |
Уміє розгруповувати та групувати растрові, векторні малюнки; працювати з тривимірною графікою |
|
ІV. Високий
|
10 |
Учень досконало знає і використовує можливості графічних редакторів. Самостійно виконує навчальні завдання, самостійно працює з програмами веб-дизайну |
11 |
Учень володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою; має стійкі навички управління інформаційною системою |
|
12 |
Учень (учениця) має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач; має стійкі навички управління інформаційною системою у нестандартних ситуаціях |