П`ятниця, 03.05.2024, 20:59
Вітаю Вас Гість

Оператор з обробки інформації

та програмного забезпечення

                ДНЗ "Шосткинський центр професійно-технічної освіти"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

  

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРЕДМЕТА

«ОСНОВИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ ТА WEB-ДИЗАЙНУ»

Рівень навчальних досягнень

Бали

Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень

І. Початковий

1

Учень має уявлення про графічні  редактори, розпізнає задачі, для вирішення яких можуть застосовуватися графічні редактори; має уявлення про web-дизайн

2

Учень має уявлення про конкретні програми опрацювання графічної інформації та їх призначення.

Відрізняє вікно графічного редактора від інших програмних засобів

3

Учень має уявлення про технології малювання в середовищі графічного редактора; технології створення web-сайтів.

Учень має уявлення про об'єкти, з якими працює графічний редактор.

ІІ. Середній

4

Учень має початкові знання про обробку графічної інформації.

Учень вміє завантажувати графічний редактор, створювати прості графічні об’єкти та зберігати їх.

Учень вміє вибирати колір, інструменти для малювання; зафарбовувати геометричні фігури; вміє зберігати графічні файли

Учень вміє виділяти графічні об'єкти та викликати контекстне меню для них.

Учень має початкові знання з мови НТМL та вміє використовувати основні теги для створення web-сторінок.

5

Учень за допомогою викладача орієнтується в роботі, вміє самостійно обробляти графічну інформацію; редагує графічні файли, використовує масштабування.

Учень за допомогою викладача створює web-сторінки та web-сайти у програмних середовищах

6

Учень володіє основними правилами роботи з ГР, вміє самостійно створювати та редагувати прості графічні образи

Учень вміє самостійно створювати прості web-сторінки мовою НТМL та у програмі Front Page

ІІІ. Достатній

7

Має уявлення про типи графічних файлів, вміє виділяти графічні об'єкти в середовищі ГР, використовувати буфер обміну в середовищі ГР

За допомогою викладача може здійснювати компоновку складеного зображення з набору графічних примітивів

Вміє конвертувати файли з одних форматів у файли інших форматів

Учень знає основні теги мови НТМL. За допомогю викладача вміє на web-сторінках розміщати таблиці гіперпосилання, зображення та фрейми

 

 

 

 

 

 

8

Учень має сталі навички роботи з об'єктами-малюнками та програмами створення web-сайтів

9

Уміє розгруповувати та групувати растрові, векторні малюнки; працювати з тривимірною графікою

ІV. Високий

 

10

Учень досконало знає і використовує можливості графічних редакторів. Самостійно виконує навчальні завдання, самостійно працює з програмами веб-дизайну

11

Учень володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою; має стійкі навички управління інформаційною системою

12

Учень (учениця) має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач; має стійкі навички управління інформаційною системою у нестандартних ситуаціях

 

Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання