Рівень навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень
|
І. Початковий
|
1
|
Учень має уявлення про графічні редактори, розпізнає задачі, для вирішення яких можуть застосовуватися графічні редактори; має уявлення про web-дизайн
|
2
|
Учень має уявлення про конкретні програми опрацювання графічної інформації та їх призначення.
Відрізняє вікно графічного редактора від інших програмних засобів
|
3
|
Учень має уявлення про технології малювання в середовищі графічного редактора; технології створення web-сайтів.
Учень має уявлення про об'єкти, з якими працює графічний редактор.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень має початкові знання про обробку графічної інформації.
Учень вміє завантажувати графічний редактор, створювати прості графічні об’єкти та зберігати їх.
Учень вміє вибирати колір, інструменти для малювання; зафарбовувати геометричні фігури; вміє зберігати графічні файли
Учень вміє виділяти графічні об'єкти та викликати контекстне меню для них.
Учень має початкові знання з мови НТМL та вміє використовувати основні теги для створення web-сторінок.
|
5
|
Учень за допомогою викладача орієнтується в роботі, вміє самостійно обробляти графічну інформацію; редагує графічні файли, використовує масштабування.
Учень за допомогою викладача створює web-сторінки та web-сайти у програмних середовищах
|
6
|
Учень володіє основними правилами роботи з ГР, вміє самостійно створювати та редагувати прості графічні образи
Учень вміє самостійно створювати прості web-сторінки мовою НТМL та у програмі Front Page
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Має уявлення про типи графічних файлів, вміє виділяти графічні об'єкти в середовищі ГР, використовувати буфер обміну в середовищі ГР
За допомогою викладача може здійснювати компоновку складеного зображення з набору графічних примітивів
Вміє конвертувати файли з одних форматів у файли інших форматів
Учень знає основні теги мови НТМL. За допомогю викладача вміє на web-сторінках розміщати таблиці гіперпосилання, зображення та фрейми
|
|
8
|
Учень має сталі навички роботи з об'єктами-малюнками та програмами створення web-сайтів
|
9
|
Уміє розгруповувати та групувати растрові, векторні малюнки; працювати з тривимірною графікою
|
ІV. Високий
|
10
|
Учень досконало знає і використовує можливості графічних редакторів. Самостійно виконує навчальні завдання, самостійно працює з програмами веб-дизайну
|
11
|
Учень володіє узагальненими знаннями з предмета; вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи; вміє самостійно знаходити джерела різноманітних відомостей і використовувати їх відповідно до мети і завдань власної пізнавальної діяльності; використовує набуті знання і вміння у нестандартних ситуаціях; вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою; має стійкі навички управління інформаційною системою
|
12
|
Учень (учениця) має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує; вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань та розв'язування задач; має стійкі навички управління інформаційною системою у нестандартних ситуаціях
|