Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
І. Початковий
|
1
|
Учень:
- знайомий з окремими поняттями основ алгоритмізації та програмування;
- розрізняє окремі компоненти;
- дає елементарні відповіді на деякі з поставлених питань.
|
2
|
Учень:
- має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення;
- має елементарні знання про основи алгоритмізації та програмування;
- відтворює фрагментарно елементарні знання;
- має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення.
|
3
|
Учень:
- має окремі фрагментарні знання про основи алгоритмізації та програмування при незначному загальному їх обсязі;
- виконує елементарні завдання за допомогою викладача.
|
ІІ. Середній
|
4
|
Учень:
- відтворює механічно навчальний матеріал про основи алгоритмізації та програмування без логічних висновків;
- виконує просте навчальне завдання з допомогою викладача;
- повторює за зразком певну операцію, дію;
- має елементарні практичні навички роботи на комп'ютері.
|
5
|
Учень:
- відтворює основну частину навчального матеріалу з основ алгоритмізації та програмування з допомогою викладача;
- виконує завдання за зразком;
- потребує безпосередньої допомоги викладача;
- має стійкі практичні навички виконання елементарних дій при складанні алгоритмів та програм.
|
6
|
Учень:
- знайомий з основними поняттями навчального матеріалу з основ алгоритмізації та програмування;
- аналізує, узагальнює знання за допомогою викладача;
- вміє складати прості алгоритми і програми;
- має практичні навички по складанню алгоритмів та програм.
|
ІІІ. Достатній
|
7
|
Учень:
- застосовує вивчений матеріал з основ алгоритмізації та програмування у стандартних ситуаціях;
- вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок;
- вміє вирішувати задачі на рівні типових алгоритмів;
- пояснює покрокову роботу таких алгоритмів і програм;
- контролює частково власні навчальні дії;
- вміє виконувати навчальні завдання, передбачені програмою.
|
8
|
Учень:
- знає правила записів алгоритмів та операторів мовою Visual Basic;
- узагальнює й систематизує навчальну інформацію під керівництвом викладача, в цілому самостійно застосовує ії на практиці;
- контролює власну діяльність;
- виправляє самостійно вказані помилки;
- самостійно визначає спосіб розв'язування навчальної задачі.
|
9
|
Учень:
- володіє вільно навчальним матеріалом, застосовує знання в дещо змінених ситуаціях;
- узагальнює й систематизує навчальну інформацію;
- виконує самостійно передбачені програмою навчальні завдання;
- знаходить самостійно і виправляє допущені помилки;
- аргументує обраний раціональний спосіб виконання навчального завдання;
- вільно володіє прийомами роботи у програмі Visual Basic.
|
IV. Високий
|
10
|
Учень:
- має тверді знання, вміння й навички, які повністю відповідають вимогам програми "Основи алгоритмізації та програмування";
- визначає самостійно проміжні цілі власної навчальної діяльності, оцінює нові факти;
- вміє самостійно знаходити додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним навчальних цілей, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
- вміє розв'язувати задачі обов'язкового і підвищеного рівня.
|
11
|
Учень:
- володіє узагальненими знаннями з основ алгоритмізації та програмування;
- висловлює вільно власні судження і переконливо аргументує їх;
- вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
- вміє самостійно знаходити джерела інформації і використовувати її відповідно до мети й завдань власної пізнавальної діяльності;
- використовує набуті знання й уміння у нестандартних ситуаціях.
|
12
|
Учень:
- має стійкі системні знання з основ алгоритмізації та програмування та продуктивно їх використовує;
- виявляє творчі здібності;
- оперує вільно набутими знаннями для використання мови програмування в практичній діяльності;
- вміє успішно вирішувати нестандартні завдання;
- розвиває свої практичні уміння та навички.
|