П`ятниця, 03.05.2024, 22:21
Вітаю Вас Гість

Оператор з обробки інформації

та програмного забезпечення

                ДНЗ "Шосткинський центр професійно-технічної освіти"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ПРЕДМЕТА

«ОСНОВИ АЛГОРИТМІЗАЦІЇ ТА ПРОГРАМУВАННЯ»

Рівні навчальних досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

І. Початковий

1

 

 

 

 

Учень:

  • знайомий з окремими поняттями основ алгоритмізації та програмування;
  • розрізняє окремі компоненти;
  • дає елементарні відповіді на деякі з поставлених питань.

2

 

 

 

 

Учень:

  • має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення;
  • має елементарні знання про основи алгоритмізації та програмування;
  • відтворює фрагментарно  елементарні знання;
  • має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення.

3

 

 

 

Учень:

  • має окремі фрагментарні знання про основи алгоритмізації та програмування при незначному загальному їх обсязі;
  • виконує елементарні завдання за допомогою викладача.

 ІІ. Середній

4

 

 

 

 

Учень:

  • відтворює механічно навчальний матеріал про основи алгоритмізації та програмування без логічних висновків;
  • виконує просте навчальне завдання з допомогою викладача;
  • повторює за зразком певну операцію, дію;
  • має елементарні практичні навички роботи на комп'ютері.

5

 

 

 

 

   

Учень:

  • відтворює основну частину навчального матеріалу з основ алгоритмізації та програмування з допомогою викладача;
  • виконує завдання за зразком;
  • потребує безпосередньої допомоги викладача;
  • має стійкі практичні навички виконання елементарних дій  при складанні алгоритмів та програм.

6

 

 

 

 

Учень:

  • знайомий з основними поняттями навчального матеріалу з основ алгоритмізації та програмування;
  • аналізує, узагальнює знання за допомогою викладача; 
  • вміє складати прості алгоритми і програми;
  • має практичні навички по складанню алгоритмів та програм.

 ІІІ. Достатній

7

 

 

 

 

Учень:

  • застосовує вивчений матеріал з основ алгоритмізації та програмування у стандартних ситуаціях;
  • вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок;
  • вміє вирішувати задачі на рівні типових алгоритмів;
  • пояснює покрокову  роботу таких алгоритмів і програм;
  • контролює частково власні навчальні дії;
  • вміє виконувати навчальні завдання, передбачені програмою.

8

 

 

 

 

Учень:

  • знає правила записів алгоритмів та операторів мовою Visual Basic;
  • узагальнює й систематизує навчальну інформацію під керівництвом викладача, в цілому самостійно застосовує ії на практиці;
  • контролює власну діяльність;
  • виправляє самостійно вказані помилки;
  • самостійно визначає спосіб розв'язування навчальної задачі.

9

 

 

 

 

Учень:

  • володіє вільно навчальним матеріалом, застосовує знання в дещо змінених ситуаціях;
  • узагальнює й систематизує навчальну інформацію;
  • виконує самостійно передбачені програмою навчальні завдання;
  • знаходить самостійно і виправляє допущені помилки;
  • аргументує обраний раціональний спосіб виконання навчального завдання;
  • вільно володіє прийомами роботи у програмі Visual Basic.

 IV. Високий

10

 

 

 

 

Учень:

  • має тверді знання, вміння й навички, які  повністю відповідають вимогам програми "Основи  алгоритмізації та програмування";
  • визначає самостійно проміжні цілі власної навчальної діяльності, оцінює нові факти;
  • вміє самостійно знаходити додаткову інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним навчальних цілей, судження його логічні і достатньо обґрунтовані;
  • вміє розв'язувати задачі обов'язкового і підвищеного рівня.

11

 

 

 

 

Учень:

  • володіє узагальненими знаннями з основ алгоритмізації та програмування;
  • висловлює вільно власні судження і переконливо аргументує їх;
  • вміє планувати особисту навчальну діяльність, оцінювати результати власної практичної роботи;
  • вміє самостійно знаходити джерела інформації і використовувати її відповідно до мети й завдань власної пізнавальної діяльності;
  • використовує набуті знання й уміння у нестандартних ситуаціях.

12

Учень:

  • має стійкі системні знання з основ алгоритмізації та програмування та продуктивно їх використовує;
  • виявляє творчі здібності;
  • оперує вільно набутими знаннями для використання мови програмування в практичній діяльності;
  • вміє успішно вирішувати нестандартні завдання;
  • розвиває свої практичні уміння та навички.
Вхід на сайт
Пошук
Корисні посилання